fbpx

 

 

Felszálltál a vonatra, amely a semmibe visz? A beoltott birkákat elviszik egy körre; mennyi idő múlva ugranak le a vonatról? Soha?

Először azt mondták, hogy az oltás a kiút a sötétségből, a bezártságból. És ha elég sokan beadjátok az oltást, akkor vége a járványnak.

Szóval sorba álltatok és beadattátok magatoknak az oltást. És bevették a második adagot.

Aztán azt mondták, hogy várjatok. Még mindig átvihetik a vírust. Sőt, még mindig elkaphatod a COVID-ot.

Ráadásul a vírusterhelésed ugyanolyan magas lehet, mint a be nem oltottaké.

Bumm.

Tehát még mindig maszkot kell viselned. Még mindig távolságtartásra van szükséged.

És voilá, szükség lenne az emlékeztető oltásokra.

Hányszor? Ismeretlen. Talán évente egy, vagy nyolc havonta egy.

Ha beadnád az erősítőket, akkor is viselned kell maszkot és távolságot tartanod? Úgy tűnik, igen.

Folyamatosan azt állítják, hogy a vakcina megvéd a súlyos megbetegedéstől és a kórházi kezeléstől, de... a három fő vakcina klinikai vizsgálatai úgy voltak felépítve, hogy az oltások csak az Enyhe megbetegedéseket előzik meg. Hidegrázás és láz, vagy köhögés. Ezt még mindig nem mondták el.

Jon Rappoport

Lássuk csak, mi van még? Néznek focit? Az elmúlt hétvégén, amikor az egyetemi és NFL-meccsek beindultak, országszerte hatalmas tömegek, maszk nélküli nézők töltötték meg a lelátókat.

Tényleg azt hiszi, hogy a hivatalos szervek átvizsgálták ezeket az embereket, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy van-e oltási útlevelük, mielőtt beléptek a stadionokba? Most viccel?

Na és hogy tetszik ez neked? Ön úgy viselkedik, mint egy jó kis bárány, beoltotta magát, de emberek milliói jártak focimeccsekre, kiabáltak és sikoltoztak, ültek egymás mellett, maszk nélkül.

Bevándorlók tömegei áramlanak át az USA déli határán, és a legtöbbjük nem kap védőoltást. San Diegótól Bangorig települnek át városokba és településekre.

És ne felejtsük el, hogy az oltás okozta sérülésekről és halálesetekről szóló jelentések száma megdöbbentő. A szakértők elismerik, hogy fogalmuk sincs a vakcina hosszú távú hatásairól.

Az ország egyes részein a hatóságok újabb zárlatokat rendeltek el. Nem lehet megjósolni, hogy az Ön területén mikor bukkannak fel ilyen bezárások.

Azt hitte, hogy a vakcina szedésével különleges kiváltságokat szerezhet. Büszkén viseli majd a jelvényét. De nem.

Azt hitte, hogy az oltás azt jelenti, hogy nem kapja el a betegséget. De nem.

Kigúnyoltad a gondolatot, hogy az egész világjárvány átverés, és biztos voltál benne, hogy nincs olyan bizonyíték, amely ellentmondana annak, amit a szakértők mondanak neked.

Úgy döntöttél, hogy nem foglalkozol azzal a ténnyel, hogy senki sem bizonyította be a vírus létezését, vagy hogy a tesztnek van értelme, vagy hogy a megbetegedések és halálesetek számai valósak. Feltételezte, hogy a vakcina szedése minden problémát megold az Ön számára.

Tévedett.

Úgy döntöttél, hogy nem veszel tudomást a szabadság megsemmisítéséről az oltási kötelezettség, a zárlat, a milliók pusztító anyagi tönkretétele által. Maga befogta a száját. Megelégedtek a védelemmel, ha engedelmeskedtek a szabályoknak, és beadták a védőoltást.

A hazugságok függönyét húzták fel az egész világon. A csalás félelmetes. A félelem esztelen.

Rossz emberek mellé álltál. Ők a szertartások és rituálék abszurd vallását hirdetik. "Először ezt teszitek, hogy megvédjétek magatokat. Aztán azt teszed azt. Aztán a harmadik lépés ez. Aztán meg leszel áldva. De valójában több lépés is van, és ha ezeket megteszed, akkor lehet, hogy védve leszel, de lehet, hogy nem...".

Ezek a papok folyton azt mondják neked, hogy megváltoztatják a véleményüket arról, hogy mi szükséges, mert új adatok merülnek fel - és te hiszel nekik. Te elhiszed nekik, és te követed a tudományt. Még mindig nem döbbentél rá, hogy mindez a KONTROLLról szól.

A zsarnokság vonatán vagytok, és minden egyes mérfölddel egyre szorosabbá válik körülöttetek az úgynevezett vezetőink burkolózó hatalma. Nem akarjátok tudni, hogy mit jelent a Nagy Újraindítás vagy az Új Normál. Azt hiszitek, hogy valahogy minden marad a régiben, még akkor is, ha a szemetek előtt lévő bizonyítékok minden egyes fordulóban valóságos cáfolatokat mutatnak be nektek arról, amit gondoltok.

Hogyan lett ön olyan, amilyen, Mr. Jones?

Erre a kérdésre sokféle válasz létezik. Itt van az egyik:

Az ADHD létrehozása az oktatás célja.

Az agykontrollnak van egy olyan formája, amely valóban agykáosz. A gondolkodási folyamatokat a legjobb esetben is csak homályosan összefüggő töredékekre zúzza szét. Nincs irány, nincs fejlődés, nincs előrehaladás egy gondolatmenet mentén. Így lehet az embert megbénítani. Megzavarod azt a képességét, hogy A-tól B-től C-ig haladjon. Készen áll arra, hogy programozzák, mert így könnyebb. Azt akarja, hogy programozzák.

"Huszonnégy új dolgot tanultam ma az iskolában" - mondta a gyerek. "Egyiket a másik után. Olyan boldog voltam. A tanárom azt mondta, hogy felgyorsult a tanulásom. Írtam az iPademen. Képeket láttam. Csoportos harmóniát csináltam. Hozzátettem. Osztottam. Hallottam az építészetről. A tanárnő azt mondta, hogy tele voltunk csodálattal a világegyetemre. Megoldottunk egy feladatot. Mindannyian együtt voltunk. Sajtot ettem. Egy gyár sajtot készít."

Az új oktatás az ADHD.

Ez egy olyan tanítási módszer, amely minden egyes kulcsfogalomnál feladja a terepet, és elhagyja azt, mielőtt még szilárdan rögzülne a tanuló fejében.

Ötletről ötletre ugrál, mert a szülők, a tanárok, az igazgatók, a diákok, az oktatási tanszékek és az oktatási kiadók lemondtak az ismétlés hagyományos gyakorlatáról.

Az ismétlés régimódi volt. Évtizedeken, sőt évszázadokon át a tanítás időtálló módszere a következő volt: mutassunk be egy ötletet, fogalmat vagy módszert, majd adjunk számos példát, amelyeket a diáknak gyakorolnia, megoldania és jártassággal bemutatnia kellett.

Ezt nem lehetett megkerülni. Ha a tanuló megingott, megbukott.

Nem voltak kifogások vagy mesék, amelyekkel megmagyarázták volna, hogy a tanuló képtelen volt elvégezni a feladatot.

Manapság, ha ADHD-t akarsz előidézni, olyan kurzust kell tanítanod, ahol minden új fogalom rövidre sikerül. Aztán adj át minden diákot a következő osztályba, mert ez "humánus".

Gondoljatok erre így. Tegyük fel, hogy meg akarsz mászni egy magas szikla meredek falát. Semmit sem tudsz a hegymászásról. Felbérelsz egy oktatót. Ő megtanít egy kicsit a kötelekről, tüskékről és kapaszkodókról. Röviden kiemeli az egyes szempontokat, majd átugrik a következőre.

Így később... miközben ötszáz métert zuhansz a lenti szakadékba, kitalálhatsz történeteket arról, hogy miért nem sikerült a kísérlet.

Amióta a szervezett oktatás megjelent a bolygón, a kisgyermekek tanításának egyetlen módja volt... egészen a közelmúltig. Magyarázzunk el egy új ötletet, hozzunk példák tömkelegét erre az ötletre, és a tanulók dolgozzanak ezeken a példákon, és találják ki a helyes válaszokat.

Kivonás, osztás, tizedes számok, helyesírás - mindez ugyanúgy működik.

Az elmúlt körülbelül száz évben azonban fokozatosan megjelent a Tanár ADHD.

Iskolai szöveges ADHD.

Nincs elég példa. Nincs elég feladat.

Az oktatásnak semmi köze a teljes frontális támadáshoz, hogy "javítsuk a diák önbecsülését". Semmi köze ahhoz, hogy azt mondjuk a gyerekeknek, hogy értékesek. És pláne semmi köze ahhoz, hogy megpróbáljuk beágyazni a gyerekekben a társadalmi értékeket és a csapatszellemet.

És bármennyi fantáziát is szőnek a pedagógusok, az iskola nem helyettesítheti a szülőket.

Ha kegyetlennek és érzéketlennek tűnik, amit itt írok... nézzük a kép másik oldalát. Nézze meg, mi történik, ha egy diák félkész, lebutított oktatással kerül ki az iskolából.

Valahogy tud olvasni. Valahogy tud írni. Valahogy érti a számtant. Megpróbálja végigcsúszni az élete hátralévő részét. Megjátssza magát. Álcázza magát, hogy elrejtse azt a nagy területet, amit nem tud.

Biztosan nem tud tisztán gondolkodni. Adj neki három ötletet egymás után, és máris elveszett. Túlterhelődik.

Asszociációkkal operál. Ha azt mondod, hogy A, ő rögtön átmegy G-re. Visszamész A-ra, és ő R-rel válaszol. Evező nélkül van a patak partján.

Ez a kegyetlenség.

Negyven évvel ezelőtt egy jövedelmező állás küszöbén álltam egy gyógypedagógiai cégnél. A tulajdonos adott nekem egy óravázlatot, és azt mondta, hogy írjak egy minta "számítógépes" programot.

Meg is tettem. Ránézett, és azt mondta: "Túl sok itt a példa és a feladat. Gyorsabban kell haladnod a dolgokkal".

Mondtam neki, hogy a diákok így sosem fogják megérteni a programot. Minden új fogalomhoz legalább 20 gyakorlatot kellett kidolgozniuk.

Megdöbbent. "Ez most nem így megy" - mondta.

"Ó", mondtam, "úgy érti, hogy most a diák és a tanár is hamisít?".

És ezzel vége is volt.

Néhány évvel ezelőtt egy amerikai egyetem szociológusának elmagyaráztam a tanár okozta ADHD-t. "A gyerekek már mások. Nincs türelmük. Túl sok a zavaró tényező. Új pszichológiával kell operálnunk".

Megkérdeztem tőle, mi ez a pszichológia.

"A gyerekek fogyasztók. Választanak és választanak."

Tudom, hogy a Carnegie és a Rockefeller Alapítványok hogyan torpedózták meg az amerikai oktatást. Elvágták a tanárokat és a diákokat a nemzet történelmétől és az egyéni szabadság értelmétől.

Amiről én itt beszélek, az egy másik perverzió. A fiatal elmék elszakítása a teljesítmény és a folytonosság minden látszatától. Ez messze túlmutat azon a programon, hogy a gyerekeket egy irányított társadalom munkás-drónjaivá tegyék.

Ez a zűrzavar és kétségbeesés előidézése azzal kapcsolatban, amit gondolkodásnak hívtak. Ez olyan "hiányosságok" bepréselése, amelyek nagyon megnehezítik az ember működését, még drónként is.

Ráadásul, ha a gyerekeket mindenféle legyengítő pszichiátriai gyógyszerekkel magozzák, akkor egy mély és veszélyes zűrzavart idéznek elő, amit csak az elkötelezett szülők tudnak visszacsinálni, egy-egy gyerekkel.

Lehet, hogy az emberek azt kívánják, bárcsak ne így lenne, de ez nem változtat a tényeken.

A jó oldala az, hogy ha elmagyarázol egy fogalmat egy gyereknek, és aztán sok olyan gyakorlaton vezeted végig, amelyek célja, hogy segítsenek neki megérteni ezt a fogalmat, akkor győzelmet ér el.

Akkor látni fogod, hogy kigyulladnak a fények az elméjében.

És ha az oktatás azt is magában foglalja, hogy a gyerekek széleskörűen, széles körben és gyakran használják a képzeletüket - és ehhez egy bizonyos fajta tanárra van szükség -, akkor független, erős, kalandvágyó, kreatív embereket kapsz, akiket nem irányítanak.

Nem szállnak fel mások vonatára, és nem utaznak vele a semmibe.


Ha értékesnek találta ezt az oldalt, esetleg fontolóra veheti az adományozást. Nem kapok más támogatást, csak olvasóimtól függ, hogy segítenek-e az oldal fenntartásában, akár rendszeres, akár egyszeri támogatással.
Köszönettel veszem az adományokat!

 

(0 szavazat)

Oszd meg ezt a cikket

Egyedi látogatók

MaMa3972
TegnapTegnap8014
E-hétenE-héten55585

Adománya terjeszti az igazságot, legyőzi a hazugságokat és életeket ment.

 

Ez a weboldal cookie-kat használ a hitelesítés, navigáció és egyéb funkciók kezelésére. Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.
GDPR letöltés | GDPR rendelet